czwartek, 21 lutego 2013

Śniadaniowa sałatka na ciepło z cukinią i twarogiem

Postanowiłam pozużywać resztki z lodówki i wyszła mi pyszna sałatka na ciepło:)
W składnikach powinnam napisać: resztki z lodówki, ale napiszę dokładnie co dodałam

Składniki:
1/2 kostki chudego twarogu
1/2 średniego pomidora
1/2 młodej cukini
1/2 średniej cebuli
ząbek czosnku
kilka kurek (ja mam takie lekko przesmażone i zamrożone, przez cały rok mogę się cieszyć smakiem grzybów :))
oliwa z oliwek lub inny olej
sól, pieprz, zioła prowansalskie

Na rozgrzanym tłuszczu podsmażyć cebulę i czosnek. Dodać pociętą w cienkie paski cukinie (ja to zrobiłam skrobaczką do warzyw, wychodzą wtedy cienkie "serpentynki"), następnie pomidory i kurki. Doprawić do smaku solą i pieprzem. Dusić przez chwilę, aż cukinia zmięknie, a pomidorki lekko się rozpadną.Wyłączyć gaz, rozrzucić na wierzchu warzyw pokrojony w kostkę twaróg i posypać ziołami i przykryć pokrywką. Po 3-4minutach ser lekko się roztopi i danie gotowe. Ja nawet nie wyciągałam tego na talerz, zjadłam prosto z patelni:)

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz