piątek, 22 lutego 2013

Makaron ze szpinakiem, jajkiem i wędzonym łososiem

Kocham wędzonego łososia, mogłabym go jeść kilogramami. Dziś postanowiłam go zjeść na obiad z makaronem. Było szybko, lekko, smacznie i pożywnie :) Dla mnie jest to jedno z idealnych dań.

Składniki:
50g makaronu pełnoziarnistego
jajko
30g młodego szpinaku ( 2 garście, około 1/3 opakowania 100g)
ząbek czosnku
30g wędzonego łososia ( około 1/3 opakowania 100g)
łyżka oleju
sól, pieprz




Na patelni rozgrzałam olej i lekko podsmażyłam czosnek, dorzuciłam ugotowany makaron. Następnie dodałam szpinak i smażyłam do momentu aż szpinak się skurczył, doprawiłam solą i pieprzem. Wbiłam jajko i mieszałam, a gdy się ścięło przełożyłam na talerz. Na wierzchu ułożyłam plasterki pokrojonego łososia. Szybciutki i pyszny obiadek gotowy :)











Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz