czwartek, 22 listopada 2012

Mój omlet a'la hiszpańska tortilla z surimi

A'la, ponieważ nie ma w nim ziemniaków, ale wyglądał jak tortilla. i zasadniczo nie był smażony tylko pieczony, więc nie wiem jak to nazwać. Zawsze wymyślam sobie taki obiad lub kolacje, kiedy resztki warzyw, takich jak papryka czy pomidor, i zioła powoli dogorywają.
Do tego omletu użyłam:

2 jaja
3 paluszki surimi
1/4 cebuli
ząbek czosnku
kawałek czerwonej papryki
kilka plastrów pomidora
garstkę mrożonego groszku
sól
pieprz
no i olej z pestek winogron do smażenia

Na rozgrzanym oleju podsmażyłam czosnek z cebulą i dorzuciłam surimi. Chwilę sie posmażyło i wrzuciłam pokrojoną w paseczki paseczki papryke i groszek.Gdy groszek się rozmroził przełożyłam to do małej formy na tartę i równomiernie rozprowadziłam. Następnie wlałam rozbełtane i doprawione solą i pieprzem jaja, przemieszałam. Na wierzch położyłam plastry pomidora. Szczerze nie pamiętam w jakiej temperaturze piekłam, ale chyba 180st  bez termoobiegu, może 190st., jakieś 20-25 minut. Gotowy omlet wyjąć z foremki i przekroić na 4-6 części. Ja zjadłam z odrobiną ketchupu.
Niby to tylko 2 jaja, ale szczerze mówiąc najadłam się połową porcji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz